Nuffnang Ads

Thursday, January 10, 2013

BHG 4: TNT (The Noramin's Theory) KEJADIAN BUMI


Selepas berlaku letusan TITIK-MULA berupa zat CAHAYA-NUR itu, dari jutaan planet-planet yang terhasil, maka terciptalah pula sebuah planet yang jatuh kebawah berpusing-pusing dengan ligatnya menghasilkan TENAGA yang luarbiasa hebatnya. Pusingan/Putaran ini semakin lama semakin PERLAHAN sehinggalah kehari ini.

 Itulah sebabnya, ketika BUMI ini terjadi pada awalnya, segala ISI BUMI termasuk DARATAN dan  LAUTAN membentuk dalam sekelip mata kerana wujudnya TENAGA LUAR BIASA hasil dari putaran yang teramat laju tersebut.


 Pohon-pohon tumbuh saperti KILAT,  juga hidupan-hidupan lain termasuklah MANUSIA PERTAMA yang bernama ADAM dan HAWA itu!





Pengetahuan ini harus diketahui olih mereka yang ingin Mencari JALAN KEMBALI itu sendirinya kerana ianya akan MEMPERMUDAHKAN FAHAMAN menuju kepada TUHANNYA mengikut PERJALANAN masing-masing.  Aku akan menghuraikan DUDUK-DUDUKNYA Zat-Nur Titik Mula itu pada BATANG TUBUH KAU dengan seterang-terangnya,  yang tidak pernah diperjelaskan oleh GURU-GURU masakini kerana mereka tidak MENGETAHUInya!


Bersambung: selepas ini: Bila Qiamat itu akan berlaku!

No comments:

Post a Comment