Nuffnang Ads

Monday, January 7, 2013

BHG:4 : Miss "TURNAROUND" - APABILA RAMAI KETUA PENGARAH RTM TERBUNUH!


Pada tahun 1996, ketika bermulanya zaman kejatuhan  industeri muzik tanah air, orang kuat WEA Tony Fernandez dan Nasir Abu Kassim  datang MENGADAP-KU diIbu Pejabat TIME Highway Radio(THR), Wisma Time, Kuala Lumpur. Begitulah hebatnya jenama PRODUK-KU sehinggakan MR TURNAROUND ini sanggup datang berkunjung dan bertukar pandangan denganku. Aku dapat melihat bagaimana 'Energetic dan Futuristic' nya MINDAnya! Ternyata sejak itu, beliau telah memulakan LANGKAHnya!


Tidak hairanlah jika suatu hari nanti,  RTM ini diperbadankan, maka kau dan aku mungkin berpendapat,  kita memerlukan MISS TURNAROUND yang memakai 'cap' merah, berimej dan BERVISI. Maka MAMPOS lah kau dan aku di DRILLnya!

Namun ianya tidak semudah saperti yang kau dan aku jangkakan! Sesiapa saja yang akan menerajui RTM pada masa depan, pasti akan TERSUNGKUR kerana kaupun mengetahui dan MENGERTI, bahawa  PEMBUNUHnya adalahl SAKTI,    dan 'DIA'  adalah  Kau dan Aku sendiri !

No comments:

Post a Comment